Administrativa – Likvidace pojistných událostí

Hledáte administrativní pozici s potencionálním růstem a možností vypracovat se na pozici specialisty? Chcete být součástí úspěšného týmu? Rádi pomáháte a jste empatičtí?
Pokud odpovídáte ANO, pak hledáme právě Vás. Vaším úkolem bude pomáhat klientům při řešení jejich pojistných událostí, a to konkrétně:

  • Přijímat hlášení (pojistných) událostí od klientů a poskytovat jim prvotní informace.
  • Hlásit pojistné události na pojišťovnu.
  • Evidovat a zadávat data do interních systémů společnosti.
  • Zpracovávat související administrativu a komunikovat vně i napříč firmou.
powered by Typeform

MÍSTO: PLZEŇ

Co od Vás požadujeme?

  • Ochotu vzdělávat se – rychle se naučit odborné znalosti související s pojištěním motorových vozidel a majetku.
  • Chuť komunikovat s lidmi.
  • Zákaznicky orientovaný přístup k řešení svěřených úkolů.
  • Bystrost, samostatnost.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Řidičský průkaz skupiny B

CO OD TEBE OČEKÁVÁME

  • Ochotu vzdělávat se – rychle se naučit odborné znalosti související s pojištěním motorových vozidel a majetku.
  • Chuť komunikovat s lidmi.
  • Zákaznicky orientovaný přístup k řešení svěřených úkolů.
  • Bystrost, samostatnost.
  • Schopnost týmové spolupráce.
  • Řidičský průkaz skupiny B

CO OD NÁS MŮŽEŠ OČEKÁVAT

  • Fixní plat s možností odměn.
  • Přátelské pracovní prostředí v uznávané společnosti ve svém oboru.
  • Moderní a klimatizované prostory s možností parkování.
  • Osobní a profesní růst.
  • Balíček firemních benefitů, mobilní telefon.
  • Pružná pracovní doba.
  • Nástup možný ihned.
  • Možnost zkráceného úvazku
powered by Typeform