Obchodní referent/ka autopojištění – administrativa

  • Rád/a komunikujete s lidmi po telefonu?
  • Svou práci si dokážete efektivně a rychle zorganizovat?
  • Láká Vás oblast pojištění?

Pokud s námi chcete lidem poskytovat služby, které pro ně mají smysl, pak hledáme právě Vás. Nemusíte mít žádné zkušenosti s naším oborem, vše Vás naučíme. Výsledkem Vaší práce bude uzavřená smlouva u stálého zákazníka.

powered by Typeform

MÍSTO: PLZEŇ

CÍLEM VAŠÍ PRÁCE BUDE

  • Péče o stávající klienty z řad autopojištění.
  • V rámci týmu kolegů řešit po e-mailu a telefonu požadavky prodejců z autosalonů a požadavky klientů.
  • Zajišťovat administrativní chod projektu (např. tisk smluv, korespondence, zakládání dat do CRM a další).

BUDETE POTŘEBOVAT

  • Praktické dovednosti práce na PC.
  • Chuť a odhodlání pustit se do našeho oboru.
  • Pečlivost.
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou.

PROČ SE PŘIDAT PRÁVĚ K NÁM

  • Komplexní zaškolení, vše Vám vysvětlíme.
  • Můžete u nás plně využít potřebu komunikovat s lidmi.
  • Zakládáme si na odbornosti a rádi Vás budeme podporovat v dalším vzdělávání.
  • Klient je pro nás na prvním místě a maximálně se mu snažíme vyjít vstříc.
  • Jsme stabilní leader na trhu, u nás najdete příjemné pracovní prostředí, přátelské vztahy, otevřenou komunikaci mezi kolegy, kteří mezi sebou kooperují, ale hlavně – věříme tomu, co děláme.

  • Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr.
powered by Typeform

Seznamte se 👋

Daniel Čech
ředitel regionální pobočky Pardubice

Jakub Honzík
ředitel podpory obchodu

Jiří Löw
obchodní ředitel

David Matlák
ředitel rozvoje obchodu

Jarmila Turner
výkonná ředitelka

Jan Nedoma
manažer podpory prodeje