
Odborný referent/ka životního pojištění
Hledáte uplatnění vašich znalostí a dovedností v oblasti péče o klienty ve společnosti, která patří do TOP 10 pojišťovacích makléřů v ČR? Máte chuť podílet se na perfektní obsluze stávajících zákazníků a zpracovávání nových požadavků na pojištění?
Pak hledáme právě Vás! U nás budete odborně růst, stanete se nejen poradcem, ale i partnerem našich zákazníků.
MÍSTO: PLZEŇ
VAŠÍ NÁPLNÍ BUDE
- Vypracování nabídek a příprava pojistných smluv pro životní pojištění.
- Podpora pro vybrané zákazníky a obchodní partnery, poskytovat jim odborný servis a hájit jejich zájmy u pojistitelů.
- Péče o běžící pojistné smlouvy a jejich aktualizace podle měnících se potřeb zákazníků.
- Trvalé sledování měnících se podmínek v oblasti životního pojištění.
- Podílení se na tvorbě produktového obsahu a aktualizace firemní wikipedie
- Školení nových/stávajících obchodních partnerů.
CO POŽADUJEME
- Komunikativní osobu se smyslem pro detail a zodpovědnou práci.
- Schopnost vzdělávat se a orientovat se v problematice životního pojištění.
- Schopnost a chuť vstřebávat novinky a přenášet je dál do společnosti a na klienty.
- Chuť neustále si doplňovat nové znalosti, nebát se nových postupů a technologií.
- Zákaznicky orientovaný přístup.
- Psychická odolnost a schopnost empatie.
- Zkušenost z oboru pojišťovnictví, resp. finančnictví výhodou.
CO NABÍZÍME
- Přátelské pracovní prostředí v uznávané společnosti ve svém oboru.
- Moderní pracovní prostředí
- Možnost osobního a profesního růstu.
- Nadstandardní platové ohodnocení – fixní plat v rámci zaměstnaneckého poměru + možné provize z vlastních obchodů.
- Balíček firemních benefitů, mobilní telefon, notebook.
- Pružnou pracovní dobu.