Odborný referent/ka životního pojištění

Hledáte uplatnění vašich znalostí a dovedností v oblasti péče o klienty ve společnosti, která patří do TOP 10 pojišťovacích makléřů v ČR? Máte chuť podílet se na perfektní obsluze stávajících zákazníků a zpracovávání nových požadavků na pojištění?

Pak hledáme právě Vás! U nás budete odborně růst, stanete se nejen poradcem, ale i partnerem našich zákazníků.

ZJISTIT VÍCE
powered by Typeform

MÍSTO: PLZEŇ

VAŠÍ NÁPLNÍ BUDE

  • Vypracování nabídek a příprava pojistných smluv pro životní pojištění.
  • Podpora pro vybrané zákazníky a obchodní partnery, poskytovat jim odborný servis a hájit jejich zájmy u pojistitelů.
  • Péče o běžící pojistné smlouvy a jejich aktualizace podle měnících se potřeb zákazníků.
  • Trvalé sledování měnících se podmínek v oblasti životního pojištění.
  • Podílení se na tvorbě produktového obsahu a aktualizace firemní wikipedie
  • Školení nových/stávajících obchodních partnerů.

CO POŽADUJEME

  • Komunikativní osobu se smyslem pro detail a zodpovědnou práci.
  • Schopnost vzdělávat se a orientovat se v problematice životního pojištění.
  • Schopnost a chuť vstřebávat novinky a přenášet je dál do společnosti a na klienty.
  • Chuť neustále si doplňovat nové znalosti, nebát se nových postupů a technologií.
  • Zákaznicky orientovaný přístup.
  • Psychická odolnost a schopnost empatie.
  • Zkušenost z oboru pojišťovnictví, resp. finančnictví výhodou.

CO NABÍZÍME

  • Přátelské pracovní prostředí v uznávané společnosti ve svém oboru.
  • Moderní pracovní prostředí
  • Možnost osobního a profesního růstu.
  • Nadstandardní platové ohodnocení – fixní plat v rámci zaměstnaneckého poměru + možné provize z vlastních obchodů.
  • Balíček firemních benefitů, mobilní telefon, notebook.
  • Pružnou pracovní dobu.
powered by Typeform