Produktový manažer a metodik majetkového a odpovědnostního pojištění

Hledáte pestrou práci s vysokou mírou samostatnosti? Máte zájem podílet se na perfektní obsluze našich stávajících zákazníků a na zajištění pojistné ochrany jejich podnikání a majetku? Pomáhat kolegům, kteří zajišťují obsluhu stávajících i nových klientů? Jako Produktový manažer budete mít odpovědnost za orientaci v produktech a procesech na trhu, monitorování aktuálních trendů a jejich identifikaci. Zejména se jedná o shromažďování a udržování aktuálních informací o produktech, procesech a metodikách jednotlivých pojišťoven uvedených druhů pojištění. Mezi vaše úkoly bude patřit podpora obchodních složek, správy pojištění a likvidace pojistných událostí, tvorba produktových materiálů, produktová školení a vzdělávání uvedených oddělení firmy..

powered by Typeform

HLEDÁME DO NAŠICH POBOČEK: PLZEŇ, PRAHA, PARDUBICE

VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE

  • Zodpovídat za přehled a aktualizaci produktového portfolia, procesu zpracování smluv a likvidací pojistných událostí pojišťoven na trhu.
  • Navrhovat úpravy procesů společnosti ve správě smluv, obsluze klientů a likvidaci pojistných událostí a jejich realizace.
  • Monitorovat trh v jednotlivých zákaznických segmentech, spolupracovat na analýzách a návrzích produktového portfolia podle potřeb klientů .
  • Pravidelně monitorovat trendy na trhu, analyzovat konkurenci za účelem neustálého rozvoje nabídky pojištění.
  • Udržovat přehled aktuálních informací o produktech a procesech jednotlivých pojišťoven a vazeb na procesy společnosti.
  • Spolupracovat na adaptačním procesu nových zaměstnanců a doškolování stávajících.
  • Zavádět a implementovat produktové a procesní novinky.
  • Zpracovávat metodické pokyny.
  • Provádět kontrolu dodržování metodik a nastavených procesů.

CO POŽADUJEME

  • Pracovní zkušenosti v likvidačním, metodickém nebo produktovém oddělení pojišťoven v odvětví majetku a odpovědnosti minimálně v rozsahu 3 let .
  • Velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint, CRM).
  • Orientaci v pojišťovnictví, praxi v obchodní činnosti nebo pojišťovací činnosti.
  • Komunikační a prezentační dovednosti.
  • Koncepční a analytické myšlení, samostatnost a flexibilitu.
  • Schopnost vzdělávat se a orientovat se v právní problematice související s pojištěním majetku a odpovědnosti.
  • Schopnost identifikovat všechny souvislosti a sladění požadavků jednotlivých oddělení a zákazníků.
  • Zákaznicky orientovaný přístup.
  • SŠ/VŠ vzdělání.

CO NABÍZÍME

  • Přátelské pracovní prostředí v uznávané společnosti ve svém oboru.
  • Moderní a klimatizované prostory.
  • Možnost osobního a profesního růstu.
  • Nadstandardní platové ohodnocení.
  • Balíček firemních benefitů, mobilní telefon.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Nástup možný ihned.
powered by Typeform

Seznamte se 👋

Daniel Čech
ředitel regionální pobočky Pardubice

Jakub Honzík
ředitel podpory obchodu

Jiří Löw
obchodní ředitel

David Matlák
ředitel rozvoje obchodu

Jarmila Turner
výkonná ředitelka

Jan Nedoma
manažer podpory prodeje