Značkové pojištění Peugeot Citroën2023-02-09T09:47:25+01:00

Značkové pojištění Peugeot/Citroën

Společnost Modul Servis s.r.o. ve spolupráci se společností Kooperativa pojišťovna, a.s., Viena Insurance Group vyvinula prémiový produkt značkového pojištění určený pro značky vozidel Citroen, Peugeot, DS. Oproti standardním pojistným produktům přináší Citroen/Peugeot pojištění řadu výhod.

Produkt lze sjednat buď ve variantě balíčku, anebo lze rozsah pojistného krytí variabilně nakombinovat. K dispozici jsou dva druhy balíčků, přičemž každý z nich nabízí jiné výhody.

Informace o pojištění

Balíček Premium

  • Povinné ručení s limitem pojistného plnění 100 mil. Kč za škody na věci nebo ušlém zisku a 100 mil. Kč za újmu na zdraví nebo usmrcení
  • Havarijní pojištění se sníženou spoluúčastí 0 % pro KOOPsalon (domovský servis), jinak 5 %, min. 5 000 Kč,
    • Snížení spoluúčasti neplatí při poškození pouze čelního skla nebo ostatních výhledových skel
  • Asistenční služby rozšířené o neomezený odtah do domovského servisu v případě vzniku pojistné události na území ČR
  • Úrazové pojištění celé posádky vozidla s limity:
    • smrt úrazem 150 000 Kč
    • trvalé následky úrazem 300 000 Kč
    • tělesné poškození úrazem 37 500 Kč
  • Pojištění nezaviněné nehody, díky kterému Vám při nezaviněné nehodě vlastní pojišťovna uhradí škody na vozidle a zapůjčí náhradní vozidlo po dobu opravy
  • Pojištění zavazadel pro případ odcizení, poškození nebo jejich zničení s limitem 20 000 Kč
  • Pojištění sportovní výbavy s limitem 40 000 Kč

Balíček Standard

  • Povinné ručení s limitem pojistného plnění 100 mil. Kč za škody na věci nebo ušlém zisku a 100 mil. Kč za újmu na zdraví nebo usmrcení
  • Havarijní pojištění se sníženou spoluúčastí 5 %, min. 5 000 Kč pro KOOPsalon (domovský servis), jinak 10 %, min. 10 000 Kč,
    • Snížení spoluúčasti neplatí při poškození pouze čelního skla nebo ostatních výhledových skel
  • Asistenční služby rozšířené o neomezený odtah do domovského servisu v případě vzniku pojistné události na území ČR
  • Úrazové pojištění celé posádky vozidla s limity:
    • smrt úrazem 150 000 Kč
    • trvalé následky úrazem 300 000 Kč
    • tělesné poškození úrazem 37 500 Kč
  • Pojištění nezaviněné nehody, díky kterému Vám při nezaviněné nehodě vlastní pojišťovna uhradí škody na vozidle a zapůjčí náhradní vozidlo po dobu opravy
  • Pojištění zavazadel pro případ odcizení, poškození nebo jejich zničení s limitem 20 000 Kč

Užitečné informace ke smlouvě

Pojistnou smlouvu lze sjednat v listinné nebo elektronické podobě. Obě varianty smluv vznikají uhrazením prvního pojistného dle platebních pokynů uvedených na faktuře.

Elektronické sjednání smlouvy Vám může přinést řadu výhod – pojistnou smlouvu a všechny dokumenty k ní přidružené Vám odešleme téměř okamžitě po sjednání na e-mailovou adresu, můžete tak využít toho, že máte dokumenty včetně zelené karty v elektronické podobě s možností opakovaného tisku v případě jejího zničení nebo ztráty.

Prohlídka vozidla

Po sjednání Vaší pojistné smlouvy si, prosím, vždy zkontrolujte, zda Vaše vozidlo nepodléhá prohlídce vozidla technikem společnosti Global Expert.

Tyto podmínky jsou:

  • sjednán KoopGAP + stáří vozidla více než 6 měsíců
  • sjednáno havarijní pojištění + první registrace mimo ČR + registrace v ČR před méně než 2 lety
  • sjednáno havarijní pojištění + odložený počátek o více než 61 dní
  • sjednáno havarijní pojištění + motocykl starší než 3 měsíce
  • sjednáno havarijní pojištění + mírně poškozené vozidlo nebo v minulosti vážněji poškozené

Pokud některou z těchto podmínek Vaše vozidlo splňuje, podléhá vstupní prohlídce, jste povinni zajistit v časovém rozmezí uvedeném na pojistné smlouvě a v Příloze č.1 odbornou prohlídku vozidla pracovníky společnosti Global Expert s.r.o. Prohlídku lze objednat na tel.: 957 105 105, nebo na internetových stránkách www.kooportal.cz.

Při odborné prohlídce vozidla je pojistník povinen předložit velký technický průkaz vozidla, nebo alespoň jeho kopii. Nebude-li prohlídka v řádné lhůtě provedena, pak se v náhradní lhůtě zvyšuje spoluúčast na 66 %, a to až do provedení prohlídky. Pokud není provedena prohlídka ani v náhradní lhůtě, havarijní pojištění zaniká.

Předpisy na další pojistná období

Předpis (fakturu) pojistného na další období Vám zašleme vždy 2-3 měsíce před výročím Vaší pojistné smlouvy, a to buď elektronicky (e-mailem) či dopisem, dle zvoleného způsobu komunikace. Spolu s předpisem pojistného obdržíte i novou zelenou kartu, kterou si uložíte do Vašeho vozidla.

Úhradu proveďte vždy dle platebních pokynů uvedených na aktuální faktuře, které obsahují jedinečný variabilní symbol, který se mění při každém pojistném období. Není proto možné nastavení trvalého příkazu. Při platbě na pobočce společností Kooperativa pojišťovna, a.s., Viena Insurance Group může dojít ke zpožděnému přenosu informace o platbě pojistného. Správnou platbou na náš účet předejdete případným komplikacím.

V případě prodlení s platbou pojistného by Vám byla následně zaslána upomínka s dodejkou a přiúčtován poplatek za každé riziko povinného ručení a havarijního pojištění či doplňkových připojištění 300 Kč.

Kontakty

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše specialistky pojištění, které mají detailní přehled o Vaší smlouvě. Dokážeme Vám podat bližší informace na Vaše dotazy než na přepážce pojišťovny, právě díky tomu, že se jedná o prémiový produkt, který není dostupný na běžném trhu.

Tel: +420 774 704 902

E-mail: psapojisteni@modulservis.cz

F.A.Q.

Podívejte se na nejčastější problémy a otázky, které lidé řeší v souvislosti s pojištěním vozidel Peugeot/Citroën.

Jak mám hlásit pojistnou událost? Řeším to s Vámi nebo přímo s pojišťovnou?2021-03-16T10:43:14+01:00

Pojistné události se řeší přímo s pojišťovnou Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group, na telefonním čísle 957 105 105 (v pracovních dnech v době mezi 8–17 hod). Škodní událost lze také nahlásit prostřednictvím webového formuláře.

Kdy máme nárok na náhradní vozidlo z připojištění?2021-04-16T06:08:22+01:00

Z připojištění nákladů na nájem náhradního vozidla lze čerpat v případech, kdy nastane událost, která poškodí pojištěné vozidlo tak, že znemožní jeho provozování na pozemní komunikaci vlastní motorickou silou nebo by jeho provozování na pozemní komunikaci nesplňovalo obecně závazné právní normy upravující požadavky na technickou způsobilost vozidel při jeho provozování a dále v případě, kdy vám bylo pojištěné vozidlo odcizeno. Další podmínkou je minimální doba opravy podle norem výrobce, která musí přesáhnout 8 normohodin. Pojistitel poskytne pojistné plnění v případě nutně a účelně vynaložených nákladů.

Co znamená připojištění NAPŘÍMO?2021-03-16T10:41:06+01:00

Toto připojištění znamená výhodu přímé likvidace, tzn. v případě nezaviněné nehody na území ČR nemusíte řešit škodu s pojišťovnou viníka, ale s vlastní pojišťovnou – ta majetkovou škodu proplatí a sama si potom nárokuje vyplacenou částku na pojišťovně viníka. Připojištění dále nabízí proplacení nákladů na nájem náhradního vozidla po celou dobu opravy a v případě totální škody až na 30 dní.

Podmínkou plnění z připojištění je 100% nezaviněná nehoda, zapůjčení náhradního vozidla ve smluvní autopůjčovně a oprava vozidla ve smluvním servisu.

Proč, když klesá cena vozidla, tak neklesá i cena pojištění?2021-10-13T18:28:20+01:00

Cena za opravu staršího vozidla se nemusí příliš lišit od ceny opravy nového vozidla, protože i na staré vozidlo se dávají nové náhradní díly a hodinové ohodnocení mechanika se také nerozlišuje dle stáří opravovaného vozu. U pojišťoven to funguje tak, že sice je nižší cena vozidla, ale oproti tomu se navyšuje koeficient stáří vozidla.

Proč je pojištění každý rok dražší?2021-04-16T06:16:26+01:00

Hlavní příčinou zvyšování pojistného je stále vyšší finanční náročnost způsobených škod, které pojišťovny v rámci krytí pojistných událostí vyplácejí. Na rostoucí cenu pojištění má vliv dále růst cen práce a náhradních dílů, nákladů spojených s případným odtahem vozidla, dále například inflace apod.

Přechod na elektronickou komunikaci2021-03-16T10:37:45+01:00

V rámci zkvalitňování našich služeb budeme po domluvě s pojistitelem přecházet na elektronický způsob komunikace, a to formou emailu. Emailem Vám nyní můžeme zasílat zejména zelenou kartu na následující pojistné období nebo předpis pojistného/fakturu za pojištění. Komunikace v souvislosti se změnami nebo ukončením smlouvy bude i nadále probíhat v listinné podobě na adresu bydliště nebo sídla či jinou korespondenční adresu uvedenou v pojistné smlouvě.

Přišel mi dobropis – co to je?2021-10-13T18:23:53+01:00

Dobropis je dokument, který obsahuje částku, kterou vám zasíláme zpětně na bankovní účet, který máme vedený u Vaší pojistné smlouvy. Jedná se o pojistné, které je nespotřebované, protože pojistná smlouva skončila z nějakého důvodu předčasně.

Je nutné hlásit změnu trvalé adresy?2021-03-29T06:08:59+01:00

Jednoznačně ano. Pokud nastane změna trvalé adresy, může dojít ke změně pojistného dle rizikovosti nového místa bydliště. Pojistné je přepočítáno k dalšímu výročí vaší pojistné smlouvy. Nenahlášením změny dochází k porušení pojistných podmínek.

Vedle změny trvalé adresy je také nezbytné nahlášení změny vlastníka, jména či příjmení a veškerých kontaktních údajů.

Proč jsou vystavovány pokuty 300 Kč a 300 Kč?2021-10-13T18:24:16+01:00

Pojistná smlouva se dělí na dvě části, a to na část, která obsahuje pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, a na havarijní či doplňkové pojištění, která kryjí škody na vlastním vozidle.

Při neuhrazení části pojistného za povinné ručení vznikají náklady s upomínáním, které jsou ve výši 300 Kč. Pokud není uhrazena ani část za havarijní pojištění či doplňková pojištění, je zaplacení taktéž upomínáno a náklady jsou 300 Kč. Při neuhrazení celé smlouvy se tyto dvě částky sčítají, přičemž celkové náklady za upomínání činí 600 Kč.

Vlastník a provozovatel vozidla2021-03-16T10:32:41+01:00

Na pojistnou smlouvu se vyplňují osoby ve vztahu k vlastnictví/právu užívání vozidla. Těmito osobami jsou vlastník a provozovatel vozidla. Tyto osoby vždy musí odpovídat osobám, které jsou napsané na velkém technickém průkazu.

Vlastníkem je osoba nebo subjekt uvedený ve velkém technickém průkazu vozidla v roli vlastníka vozidla.

Provozovatel/držitel vozidla je osoba nebo subjekt zapsaný ve velkém technickém průkazu (nejedná se o osobu, která vozidlo pouze řídí, pokud není zapsané v TP). Pokud není provozovatel ve velkém TP uveden, předpokládá se shoda s osobou vlastníka. Dalším dokumentem, ve kterém můžete osobu provozovatele nalézt, je malý technický průkaz.

Co znamená GAP a k čemu je dobrý?2021-10-13T18:32:33+01:00

GAP je druh doplňkového pojištění, jehož smyslem je dorovnání rozdílu mezi pořizovací cenou vozidla, tj. cena, za kterou jste auto koupili a obecnou cenou vozidla, za kterou byste mohli vozidlo ve stejné kvalitě, na stejném trhu a s ohledem na opotřebení v době těsně před pojistnou událostí koupit. Toto pojištění Vás ochrání v případě totální škody na vozidle nebo odcizení celého vozidla. Zároveň GAP kryje i sjednanou spoluúčast na havarijním pojištění, a to až do výše 200 000 Kč.

Pokud se chcete dozvědět o tomto připojištění více, můžete si přečíst náš článek.

Proč si sjednat doplňkové připojištění na riziko, které mi kryje havarijní pojištění?2021-04-16T06:21:13+01:00

Největší výhodou doplňkového pojištění je výše spoluúčasti v případě plnění z pojistné události. Pokud budete pojistnou událost likvidovat z připojištění, je zde vždy výrazně nižší spoluúčast, než při likvidaci škody z havarijního pojištění. Například při střetu vozidla se zvířetem byste se na škodě z připojištění podíleli 1 %, min. 1 000 Kč, ale z havarijního pojištění 5 %, min. 5 000 Kč, resp. 10 %, min. 10 000 Kč, dle sjednaného typu.

Jakým způsobem obdržím pojistnou smlouvu?2021-04-16T06:23:56+01:00

Způsob předání pojistné smlouvy se odvíjí dle způsobu, kde a jak byla pojistná smlouva sjednána.

Pojistnou smlouvu lze sjednat dvěma způsoby, a to buď podpisem, nebo zaplacením.

V případě sjednání podpisem, obdržíte listinnou podobu smlouvy přímo od autoprodejce. Pokud pojistnou smlouvu sjednáváte prostřednictvím našich specialistek na značkové pojištění, obdržíte smlouvu poštovní zásilkou, ve které se budou nacházet dvě kopie smlouvy. Jednu kopii si ponecháte a jednu nám odešlete zpět v odpovědní obálce, abychom ji mohli u nás zaevidovat a předat originál na pojistitele.

Pokud byl zvolen způsob sjednání zaplacením, obdržíte všechny potřebné dokumenty na e-mailovou adresu, která nám při sjednání byla nahlášena jako kontaktní údaj. Pokud byste zjistili, že je emailová adresa nesprávná, nebo jste ji v průběhu trvání smlouvy změnili, nahlaste nám, prosím, tuto změnu, aby Vám důležité informace k pojistné smlouvě vždy dorazily v pořádku.

Proč nepřišla faktura (předpis) a zelená karta na další období?2021-10-13T18:25:53+01:00

Předpis a zelenou kartu platné pro další období byste od nás měli obdržet vždy nejméně 2 měsíce před prodloužením vaší pojistné smlouvy, tzv. výročím. Pokud dokumenty neobdržíte, je možné, že došlo k chybě na straně doručitele. Prosíme, abyste nás kontaktovali a my vám chybějící dokumenty dopošleme.

V rámci zkvalitňování našich služeb postupně přecházíme na elektronickou komunikaci a zasílání předpisů a zelených karet bude probíhat prostřednictvím e-mailu, který nedoručeným dokumentům předchází.

Proč mi byla vrácena platba za pojistné jako chybná?2021-10-13T18:24:54+01:00

Platba může být vrácena jako chybná z důvodu, že byla zaplacena s chybným nebo zcela chybějícím variabilním symbolem. Každé období, na které je placeno, je opatřeno unikátním variabilním symbolem, dle kterého pak můžeme identifikovat, které pojistné období je právě placeno.

Dalším důvodem může být chybná výše platby za dané období, která znemožní správné spárování platby.

Co je nutné pro ukončení pojistné smlouvy a kdy je smlouva ukončena?2021-03-16T10:17:48+01:00

Pro ukončení pojistné smlouvy je potřeba doložení žádanky na ukončení – podepsané na místě pojistníka. Podle důvodu ukončení smlouvy je pak ještě potřebné doložení doplňujících dokumentů. Například pro ukončení z důvodu prodeje/změny vlastníka se dodává přepsaný technický průkaz či kupní smlouva, pro ukončení z důvodu úmrtí se dokládá úmrtní list.

Proč je zelená karta vytištěna na bílém podkladu?2021-03-16T10:15:42+01:00

Od 1.7.2020 již není nutné tisknout zelenou kartu na zeleném podkladu, a to na základě evropské mezinárodní dohody. Doklad o sjednání povinného ručení je od tohoto data možné tisknout černobíle a jednostranně.

NOVINKY Z BLOGU

Přejít nahoru