Welcome_sms_kooperativa2021-04-30T07:29:25+01:00
logo Modul Servisu

Vítejte v Modul Servisu

Děkujeme, že jste využili našich služeb a prostřednictvím našeho partnera uzavřeli smlouvu na Vaše vozidlo u pojištovny Kooperativa.

Modul Servis s.r.o. je ryze česká nezávislá společnost, která od roku 2003 působí na tuzemském pojišťovacím trhu. Během let se její portfolio služeb rozrostlo i o další směry, jako je financování, rizikové audity a poradenství pro firmy. Pojištění a pojišťovací poradenství však nadále zůstává základním pilířem společnosti.

Svým klientům Modul Servis přináší srozumitelné a smysluplné služby bez kompromisů v jejich kvalitě. K vysoké profesionalitě napomáhá neustálé zvyšování odbornosti a kvalifikace zaměstnanců a také implementace moderních technologií a IT řešení. Příkladem může být nejpokročilejší systém pro autoprodejce pro pojišťování svých klientů na českém trhu.

INFORMACE O VAŠÍ POJIŠŤOVNĚ

UPOZORNĚNÍ: Prosím prostudujte si pozorně pojistnou smlouvu včetně jejích příloh. Mohou z ní pro Vás vyplývat určité povinnosti. Například dodat fotodokumentaci nebo se dostavit s vozidlem na prohlídku, pokud je to v dokumentaci uvedeno.

Jak postupovat při dopravní nehodě

Stáhněte a vytiskněte si užitečný dokument, který Vám pomůže v případě dopravní nehody.

Kontakty na pojišťovnu

Hlášení pojistných událostí: +420 957 105 105

Asistenční služba: +420 1220, +420 957 105 105

Změna kontaktních údajů

Potřebujete-li změnit jakékoli údaje jako např. změna jména nebo příjmení, trvalé adresy, kontaktních údajů apod., můžete nás kontaktovat a my Vám se změnou pomůžeme.

Případně můžete využít formulář pojišťovny

Zelená karta

  • Potřebujete opravit údaje na zelené kartě?
  • Nepřišla Vám zelená karta?
  • Ztratili jste zelenou kartu?

V těchto případech nás, prosím, kontaktujte.

DŮLEŽITÉ INFORMACE Z BLOGU

Přečtěte si informace, proč se vyplatí pořídit si i havarijní pojištění. Co všechno se hradí z povinného ručení, nebo co je pojištění GAP, a proč je dobré si ho sjednat při koupi nového vozidla.

NAŠE ONLINE SLUŽBY

Vyzkoušejte naše online služby a sjednejte si kvalitní produkty z pohodlí domova.

DOTAZNÍK POJIŠTĚNÍ VOZIDEL

DOTAZNÍK POJIŠTĚNÍ VOZIDEL

DOTAZNÍK POJIŠTĚNÍ MAJETKU

DOTAZNÍK POJIŠTĚNÍ MAJETKU

KALKULAČKA CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ

KALKULAČKA CESTOVNÍHO POJIŠTĚNÍ

SJEDNÁNÍ ROZŠÍŘENÝCH ASISTENCÍ

SJEDNÁNÍ ROZŠÍŘENÝCH ASISTENCÍ

NAŠE POSLÁNÍ

Chceme pro Vás vždy poskládat pojištění tak, abyste chápali jeho smysl stejně, jako ho chápeme my. Pro nás je to způsob, jak klidněji spát, jak zabezpečit Váš život, podnikání nebo Vaši rodinu před nenadálými událostmi. Naše lidi vedeme k tomu, aby se stále vzdělávali, měli přehled o nových produktech a uměli vše jednoduše a srozumitelně vysvětlit. Věříme, že tou správnou cestou je právě poctivá práce a nedělat kompromisy na úkor kvality. Než sjednat špatné pojištění, tak ho raději nesjednáme vůbec.

Mgr. Ing. Vladimír Beneš | jednatel společnosti

ČASTÉ OTÁZKY

Souhrn častých otázek ohledně autopojištění, které by Vás mohly zajímat.

Kdo platí přepis auta?2020-06-08T14:12:20+01:00

Kdo zaplatí přepis je na domluvě kupujcího a prodávajícího. Praxe je většinou taková, že přepis auta platí kupující.

Pokud se chcete dozvědět o problematice přepisu auta no nového majitele, přejděte na náš příspěvek.

Výměna dálniční známky2020-03-11T15:03:47+01:00

Výměna dálniční známky

Standardně lze provést výměnu dálniční známky při předložení druhé části kupónu (útržek, který se nelepí na sklo), alespoň části první části kupónu (ten který lepíte na sklo) a vyplněné žádosti o výměnu dálniční známky. Vyměnit lze pouze platnou dálniční známku s roční platností na vybraných pobočkách České pošty, a to z následujících důvodů:

  • Poškození čelního skla motorového vozidla.
  • Chybná manipulace s kupónem (poškození kupónu před vylepením apod.).
  • Změna převozní značky motorového vozidla na registrační značku.
  • Chybně vyplněná registrační značka.

Výměna vadné dálniční známky

Vadnou dálniční známku lze vyměnit v případě všech typů kupónů (roční, měsíční, desetidenní). Není nutné vyplňovat žádost. Vyměnu lze provést na vybraných pobočkách české pošty, nebo přímo u prodejce, kde jste známku zakoupili.

Vadná dalniční známka je taková:

  • která nelze odlepit od nosného podkladového papíru,
  • u níž došlo k částečnému nebo úplnému roztržení podkladového papíru a ten zůstal v kontaktu se sejmutou folií,
  • u níž při snímání došlo k porušení celistvosti kupónu vlivem vysoké přilnavosti lepidla k podkladovému papíru.

Další možnosti výměny dálniční známky

Dálniční známku lze vyměnit také v následujících případech:

  • Poškození čelního skla, kdy je kompletně zničen první díl dálniční známky.
  • Odcizení čelního skla s vylepenou známkou, nebo odcizení samotné dálniční známky.

Kdy dálniční známka nelze vyměnit

V těchto případech nelze dálniční známku vyměnit:

  • Odcizení nebo ztráta druhé části kupónu
  • Odcizení celého vozidla
  • Změna registrační značky
  • Totální škoda na vozidle
  • Prodej vozidla
Převod kilowattů na koně2020-02-14T12:33:01+01:00

Spočítejte si, kolik má kilowatt koní a obráceně

=
Co je havarijní pojištění?2019-06-21T13:54:44+01:00

Pojištění pro ochranu vlastního majetku proti zaviněným i nezaviněným událostem (např. vandalismus, živel, odcizení).

Jak zrušit havarijní pojištění?2019-06-21T13:42:26+01:00

Když chcete zrušit havarijní pojištění ručení, je nejlepší zajít přímo na pobočku pojišťovny nebo ji kontaktovat telefonicky. Případně kontaktujte svého makléře, který Vám určitě rád poradí.

Havarijní pojištění je možné vypovědět V zákonem stanovených termínech, které jsou shodné i pro další druhy pojištění.

Kdy je možné podat výpověď:

  • K datu výročí – žádost však musí být na pojišťovnu doručená minimálně 6 týdnů před výročím
  • Do 2 měsíců po sjednání smlouvy bez udání důvodu.
  • Po pojistné události.
  • Odstoupením do 14 dnů, pokud byla smlouva sjednána na dálku.

Jiné důvody ukončení:

  • Prodej vozidla nebo vyřazení vozidla z evidence.
  • Nesouhlas s navýšením sazeb pojistného při výročí.
  • Odcizení vozidla, zničení vozidla (totální škoda).
Jak funguje havarijní pojištění?2019-06-21T13:33:35+01:00

Havarijní pojištění kryje škody na vlastním vozidle způsobené těmito riziky: havárie, vandalismus, odcizení, živel, střet se zvěří. Vztahuje se na částečné poškození (parciální) i úplné zničení vozidla (totální škody) a odcizení celého vozidla.

Při uplatnění havarijního pojištění na částečné škody by mělo plnění odpovídat celkovým nákladům na opravu vozidla v cenách nových náhradních dílů. V případě totálního poškození nebo odcizení dostane vlastník vozidla vyplacené plnění ve výši obvyklé ceny vozidla, která by měla odpovídat hodnotě před pojistnou událostí s ohledem na stáří a opotřebení vozidla. U nových a zánovních vozidel je možné si zajistit plnění ve výši pořizovací ceny vozidla po dobu obvykle 3 roky. Na to slouží pojištění s názvem GAP.

Na co si dát u havarijního pojištění pozor:

  • Výše spoluúčasti – Obvykle je na havarijním pojištění sjednána spoluúčast, kterou pojišťovna následně odečítá při pojistném plnění. Cena havarijního pojištění je na spoluúčasti závislá a platí, že čím vyšší spoluúčast, tím levnější pojištění. Před sjednáním je třeba si toto dobře rozmyslet, vysoké spoluúčasti způsobí to, že následně pojištění nekryje drobné škody, které výši spoluúčasti nepřesáhnou.
  • Allrisk versus částečná havárie – Někteří zprostředkovatelé pojištění mohou tvrdit, že se jedná o havarijní pojištění, ale balíček obsahuje například jen střet se zvěří a živel. Kvalitní havarijní pojištění by mělo obsahovat všechna rizika, tj. allrisk.
  • Pozor také na některé výluky. Například samostatné poškození ráfků a pneumatik není hrazené z havarijního pojištění, pokud nenastalo jiné poškození vozidla.
Kdy se vyplatí havarijní pojištění?2019-06-21T13:04:49+01:00

Na tuhle otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Každý vlastník vozidla by si měl nejdříve zodpovědět, zda má dostatek vlastních finančních prostředků na opravu vozidla v případě částečné škody nebo na nákup nového vozidla v případě úplného zničení vozidla nebo jeho odcizení. Pokud odpověď zní ne, rozhodně doporučujeme sjednat havarijní pojištění. V případě kladné odpovědi je rozhodnutí opět na vlastníkovi vozidla, zda se přece jen raději neochrání pojištěním proti nečekaným vyšším výdajům za vozidlo.

Obecně můžeme říci, že allrisk havarijní pojištění, které kryje všechna rizika až do hodnoty vozidla při pojistné události, je obvykle určeno pro novější vozidla z důvodu jeho vyšší ceny. U starších vozidel můžeme případné výdaje na opravy snížit například pojištěním střetu se zvěří, živelních událostí nebo samostatného odcizení.

Havarijní pojištění také doporučujeme v situacích, kde je vozidlo nezbytné pro dojíždění do zaměstnání, pro zajištění chodu rodiny, pro podnikání apod. V těchto případech zároveň doporučujeme pojištění náhradního vozidla.

Kde neplatí povinné ručení?2019-06-06T09:01:53+01:00

Vaše povinné ručení neplatí na území států, které nejsou vyznačeny na Vaší zelené kartě. Rozsah se u jednotlivých pojišťoven může mírně lišit.

Kde platí povinné ručení?2019-06-06T08:56:06+01:00

Vaše povinné ručení platí na území států, které jsou vyznačeny na Vaší zelené kartě. Většinu se jedná o evropské státy s některými omezeními.

Asistenční služby sjednané k povinnému ručení mohou mít jiný územní rozsah. Ten se většinou dozvíte v asistenčním sešitě.

Jak sjednat povinné ručení?2019-06-06T08:35:00+01:00

Povinné ručení si sjednáte velmi jednoduše. Vyplňte online dotazník a naši specialisté Vám poskládají nabídku přímo na míru.

Existuje také možnost použití online srovnávačů, ale jejich využití Vám velmi nedoporučujeme. Přečtěte si proč.

Jak zrušit povinné ručení?2019-06-06T08:12:40+01:00

Když chcete zrušit povinné ručení, je nejlepší zajít přímo na pobočku pojišťovny nebo ji kontaktovat telefonicky. Případně kontaktujte svého makléře, který Vám určitě rád poradí.

Povinné ručení je možné vypovědět V zákonem stanovených termínech, které jsou shodné i pro další druhy pojištění.

Kdy je možné podat výpověď:

  • K datu výročí – žádost však musí být na pojišťovnu doručená minimálně 6 týdnů před výročím
  • Do 2 měsíců po sjednání smlouvy bez udání důvodu.
  • Po pojistné události.
  • Odstoupením do 14 dnů, pokud byla smlouva sjednána na dálku.

Jiné důvody ukončení:

  • Prodej vozidla nebo vyřazení vozidla z evidence.
  • Nesouhlas s navýšením sazeb pojistného při výročí.
  • Odcizení vozidla, zničení vozidla (totální škoda).
Kdo uzavírá povinné ručení?2019-06-06T07:37:35+01:00

Pojistník, který má na věci pojistný zájem. Obvykle se jedná o vlastníka, tedy osobu, které vozidlo patří. Nebo o provozovatele, osobu, která je oprávněna s vozidlem disponovat. Pokud je pojistník rozdílný, měl by být zřejmý pojistný zájem, tedy důvod, proč chce vozidlo pojistit (např. může se jednat o příbuzenský vztah). Pokud žádný zřejmý důvod není, může ho pojistník získat souhlasem pojištěného (vlastníka vozidla).

Kdo platí povinné ručení vlastník nebo provozovatel?2020-02-05T13:04:20+01:00

Platbu jako takovou může fakticky zadat kdokoliv, nicméně obvykle se jedná o pojistníka. Pojistník je osoba, která sjednává (a podepisuje) pojistnou smlouvu. Pojistník je ve většině případů shodný s vlastníkem vozidla, ale může být rozdílný. Vlastník je vždy zapsaný ve velkém technickém průkazu. Stejně tak může být rozdílný i provozovatel vozidla, který může být jiný, než vlastník i pojistník. Provozovatel je osoba, která může vozidlem prakticky disponovat, obvykle je zapsaný v malém technickém průkazu. Na pojistné smlouvě tedy mohou vystupovat 3 různé osoby.

Co a koho kryje povinné ručení?2019-06-06T07:09:29+01:00

Povinné ručení kryje:

  • Škody způsobené provozem vozidla.
  • Újmy na zdraví, kromě viníka – do sjednaného limitu plnění.
  • Škody na majetku, kromě škod na majetku viníka a osob žijících ve společné domácnosti – do sjednaného limitu plnění.
  • Odpovědnost provozovatele a řidiče vozidla.

Co naopak povinné ručení nekryje:

  • Újma na zdraví viníka (řidiče vozidla, které způsobilo nehodu) – lze alespoň částečně nahradit úrazovým pojištěním řidiče.
  • Škodu na majetku, která vznikla manželovi nebo osobám žijícím s viníkem ve společné domácnosti – lze částečně nahradit například pojištěním zavazadel ve vozidle.
  • Škoda na vozidle viníka – lze nahradit havarijním pojištěním vozidla.
Co je povinné ručení?2019-06-06T07:15:35+01:00

Pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, které dle zákona 168/1999 Sb. musí mít každé silniční vozidlo zapsané v registru silničních vozidel.

Kdy zaplatit povinné ručení?2019-06-06T07:17:07+01:00

Především včas. Co to však znamená?

Pokud se jedná o smlouvu, která vzniká podpisem, pojistné by mělo být uhrazeno k počátku pojištění. Upozornění na nezaplacení, ale obvykle chodí až po několika týdnech. Zrušení smlouvy pro neplacení nastane obvykle až po 2 měsících. Pojistník poté musí uhradit poměrnou část pojistného za dobu, kdy bylo pojištění platné (např. 2 měsíce).

U smluv, které vznikají zaplacením je platba pojistného zásadní pro vznik pojištění. Lhůty pro zaplacení jsou různě dlouhé a liší se u jednotlivých pojišťoven, minimálně je to však 7 dní od data sjednání smlouvy. Termín pro zaplacení by měl být vždy uveden na návrhu smlouvy. Pokud pojistné není zaplacené v řádném termínu ani v případném náhradním termínu, který poskytují některé pojišťovny po zaslání upomínky, smlouva nevznikne a vozidlo je od počátku nepojištěné. Pokud není okamžitě pojištěno, hrozí vlastníkovi vozidla pokuta a nutnost úhrady příspěvku za nepojištěná vozidla.

Kdy vypovědět povinné ručení?2019-06-06T07:20:18+01:00

Povinné ručení je možné vypovědět V zákonem stanovených termínech, které jsou shodné i pro další druhy pojištění.

Kdy je možné podat výpověď:

  • K datu výročí – žádost však musí být na pojišťovnu doručená minimálně 6 týdnů před výročím
  • Do 2 měsíců po sjednání smlouvy bez udání důvodu.
  • Po pojistné události.
  • Odstoupením do 14 dnů, pokud byla smlouva sjednána na dálku.

Jiné důvody ukončení:

  • Prodej vozidla nebo vyřazení vozidla z evidence.
  • Nesouhlas s navýšením sazeb pojistného při výročí.
  • Odcizení vozidla, zničení vozidla (totální škoda).
Jaké povinné ručení vybrat?2019-06-06T07:20:24+01:00

Pro více informací o tomto tématu si přečtěte náš článek.

Obecně však platí:

  • Vybírat povinné ručení dle výše limitu pojistného krytí a doplňků, které pojišťovny nabízejí k produktům zdarma
  • Vybírejte vyšší limit plnění, než je ten minimální možný, tedy 35 mil. Kč/35 mil. Kč, abyste byli dostatečně krytí při způsobené škodě.
  • Obvykle platí, že čím vyšší limit, tím více benefitů zdarma.
  • Dávejte si pozor na spoluúčast u povinného ručení, a to zejména v zahraničí.
Proč mít povinné ručení?2019-06-06T07:20:27+01:00

Existuje zákonná povinnost dle zákona 168/1999 Sb. o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení). Tato zákonná povinnost je pod dohledem České kanceláře pojistitelů a v případě nepojištěného vozidla bude účtován příspěvek za nepojištěné vozidlo a pokuta za nesplnění této povinnosti.

Ačkoliv výše příspěvků za nepojištěné vozidlo nemusí být malá, hlavní hrozba pro nepojištěné vozidlo je způsobení škody. V tomto případě jde veškerá náhrada škody na zdraví i majetku za viníkem nehody, odpovědnost je tedy na provozovateli a řidiči vozidla.

Výjimkou je, pokud je vozidlo vedené jako:

  • Vyřazené
  • Vyvežené do jiného státu
  • Zaniklé
  • Odcizené

NAŠE SLUŽBY

Prozkoumejte také další naše naše služby.

POJIŠTĚNÍ
VOZIDEL

POJIŠTĚNÍ VOZIDEL

POJIŠTĚNÍ
FIREM

POJIŠTĚNÍ FIREM

POJIŠTĚNÍ
OBCÍ

POJIŠTĚNÍ OBCÍ

SLUŽBY PRO PRODEJCE VOZIDEL

SLUŽBY PRO PRODEJCE VOZIDEL

CESTOVNÍ
POJIŠTĚNÍ

CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ

POJIŠTĚNÍ
MAJETKU

POJIŠTĚNÍ MAJETKU

POJIŠTĚNÍ
ODPOVĚDNOSTI

POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI

ŽIVOTNÍ
POJIŠTĚNÍ

ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ

FINANCOVÁNÍ

FINANCOVÁNÍ

FINANČNÍ PORADENSTVÍ

FINANČNÍ PORADENSTVÍ

Přejít nahoru